Wednesday 15 June 2011

Penghinaan Islam Di Facebook Oleh Danny Daniel


1- Lagi penghinaan terhadap Islam menerusi laman sosial facebook... Nabi Muhammad SAW di hina lagi (sila lihat gambar print screen diatas)... Kali ini, dilakukan oleh pemegang ID yang menamakan dirinya sebagai Danny Daniel...

2- Ini bukan lah kali pertama kejadian seperti ini berlaku di facebook... Sebelum ini pun sudah ada remaja yang menghina Islam dan Nabi Muhammad,

3- Dimanakah Hishamudin Keris?? Tidak mahukah beliau meng-ISA kan mereka yang biadap ini???

4- Dimana pula garangnya abang gagah PERKASA yang sanggup memulakan perang salib di Malaysia ini??? Dimana pula kelibat pakcik berjanggut dan berkopiah puteh yang seringkali menjadi wira agama Islam?? Dimana pula suara angkuhtan muda keadilan yang mahir didalam bab qazaf dan hukum hakam Islam???

5- Semuanya tidur dan sibuk dengan politik masing2... Sedangkan makin hari makin ramai orang yang berani mempersendakan Islam...

bukan aku nak cakap aku ni baik ke ape tetibe masukkan pasaldak ni dlm entry aku..dak ni pon ada dlm friend list aku..
aku taw korg msti nak taw sape die ni kan..aku x boleh nk cite banyak..kang aku sndri kedalam..die ni anak sorg vvvvip tu..so mmg xjadi ape la pon walaupon da kua kat paper...
die ni pandai..kjap2 die akn deactivate acc die..pastu die active balik..hai...cerdik sungguh dak2 skrg..tapi nak buat cane..
sejahat2 aku..xde la smpai aku nk usik bab agama..dosa yg skrg ni po xtertanggung..ni kan pulak ko nk burukkan tuhan...nauzubillah...
ape yg aku boleh cakap..semoga Allah bukak kan pintu ati die..Aminnn




3 comments: