Wednesday 8 June 2011

Macam-Macam

ha..kali ni malas nk tulis panjang2..kita tgk ni kepelikan manusia yg macam2..hahaha..zassss


ha..yg ni xpayah cite la..klu aku nmpk kt dlm toilet llki pon aku julur pale tgk..hahaha..meletopsss uolsss..uolss mampu??hahhaa


yg ni mmg freak occcaaayy...ha...klu betul la si najib nak naik hrge minyak nnt..jgn tkjot klu tgk pak mail ke...makcik eton tgh terkangkang2 pancut kencing diorg dlm tank minyak..hahahha


maik aiii..bosa bonar mulut ekau kiah..hahaha..tu ha..kek lobang idong serupo lobang ekzos kete aku muat masok lg 2 bijik...stylo..hahaa


pergh..stakat korg pierce kat hidong 3 4..ni ha..boleh ko lawan mak cik eton ni pny pierce..x leh lawan der..champiooooonn punye...


uols mampu??? hahhaha...ko da boleh buat show kat lq da ni weh..stylo sgt2...hahaha


ha...amik ko..tetek fasha sandha pon xbesar ni..hahahhahaha...BESSSSAAAARRR punye...taste sgt..hahahhahaha


ha..ni lg sorg..kan da ckp..main jgn pancut dalam..kan da terbuntang perut ko tu...hahahahha


perghhh..kalo mcm ni pny pierce.mmg terberak aku...ade brani der??


ha..aku bg petua kalau nk buat mata camni..ada 2 petua..1st...masa berak keras..korg teran taik tu kuat sambil bkak mata bsar2..2nd..masa nk bersin jgn ttop mata..tp sume atas tnggong jawab sndri..klu ade yg bising mata terjojol kelua ke ape ke..teman tok tau ye..hahaha


pergh...aku nk dpt sixpax pon xdpt2 ni berpax2...smpai nk terburai pax ko dah aku tgk..ni kalau msok LQ..buntang mata hadek2 tgk ni..hahhaha..taste sgt..hahahhahahah


ha...mak cik senah kita nidie adesakit otak sikit,,die anggp diri die tu kucing..so die g tatoo n buat pmbdhan plastik utk jd kucing...tp terpikir gak..die kncing angkt sblah kaki ke x..masa berak die menran mcm kucing ke x... ??? huhu

No comments:

Post a Comment